MENGERIKAN ...!! Status Trakhir Naaima mangsa Difacebook Sbelum Kejadian mengerikan Di LPT2, Yang Bikin Geger Netizen



Pelajar Universiti Teknologi Mara (UiTM) Universitas Raub, jadi mangsa terbaharu yang maut di Lebuh Raya Pantai Timur 2 (LPT2) jika kereta yang dipandunya merempuh pembahagi jalan di Km. 271. 7, berhampiran kawasan rehat dan rawat (R&R) Perasing hari ini.
 
Sayu : Segala puji bagi Allah.. Status fb Siti Naaima mangsa terbaru MAUT LPT2 (7Gambar)
Saat peristiwa waktu 10. 45 pagi, Siti Naaima Samsuni (gambar), 19, pelajar semester 4 jurusan Pentadbiran Pemula itu dalam perjalanan pulang ke universitas sesudah menggunakan cuti hujung minggu di bandar Dungun.

Kereta yang dipandunya hilang kawalan serta merempuh pembahagi jalan sebelumnya berpusing sekian kali jadi mangsa tercampak keluar serta kepalanya terhantuk konkrit
Ketu Polisi daerah, Superintenden Mohd. Said Ibrahim berkata, saat peristiwa, mangsa yang datang dari Kluang, Johor serta seorang lagi rakannya Roslan Ali, 19, dalam perjalanan pulang ke kolej sesudah bertemu dengan sisa rakan-rakan di Du­ngun.

“Kejadian berlaku di satu laluan lurus dalam kondisi cuaca baik. Kita yakin kenderaan terbabit dipandu melebihi had laju hingga sulit dikawal.
“Mangsa alami kecede­raan kronis di bahagian kepala serta maut ditempat peristiwa manakala rakan mangsa tak alami sebarang kecede­raan, ” tutur beliau.
Mayat mangsa dibawa ke Unit Forensik Hospital Kemaman buat bedah siasat serta urusan pengebumian.

 sumber ; http :// pensilone. blogspot. co. id/
MENGERIKAN ...!! Status Trakhir Naaima mangsa Difacebook Sbelum Kejadian mengerikan Di LPT2, Yang Bikin Geger Netizen MENGERIKAN ...!! Status Trakhir Naaima mangsa Difacebook Sbelum Kejadian mengerikan Di LPT2, Yang Bikin Geger Netizen Reviewed by Unknown on 17.32 Rating: 5